Beauty Center Deluxe

[Comfort Zone]

HUMANIZING SCIENCE

[ comfort zone ] kijkt naar wetenschap met emotie, wij analyseren de natuur met een wetenschappelijk oog, alsof we een lens gebruiken waarmee we instaat zijn om het DNA op een bloemblad, de aarde of de wortels van een plant te ontdekken. Wij kijken naar de natuur met een innovatief en wetenschappelijke houding om zo de natuur en wetenschap te combineren voor al onze formules. Voor het ontwikkelen van ons 360 graden concept gaan wij uit van onze 4 zones die samen een onevenaarbare kwaliteit waarborgen:

SCIENCE

De uitgesproken wetenschappelijke benadering kenmerkt alles van wat wij creëren met als doel steeds innovatieve oplossingen te ontwikkelen.

Wetenschap in niet noodzakelijk koud en onpersoonlijk. In onze filosofie omarmen wij de menselijke wetenschappelijke visie, zo kunnen wij innoveren en de warmte in [ comfort zone ]  behouden.

 

SOUL

Onze wetenschappelijke passie staat op onoplosbare wijze in verband met de ongeëvenaarde passie voor kunst, design en filosofie. We letten er altijd op dat we onze “ziel” overbrengen op alles wat we produceren en dit komt tot uiting in elke detail, de aandacht, de menselijke warmte en de passie die we op delen met onze partners, klanten en schoonheidsspecialistes.

 

WELLNESS

De toekomst van beauty is wellness. Op de dag van vandaag  zijn wij beter geïnformeerd, bewuster en letten we meer op datgene dat echt zinvol voor ons kan zijn. Skin care moet verder gaan dan het concept van luxe, voldoening en ontspanning. De toekomst van skin care ligt in concrete oplossingen en duidelijke en blijvende resultaten.

 

ITALIË

Italianen staan bekend om het hebben van onberispelijke smaak, oog voor detail en het vermogen om écht te genieten. Deze Italiaanse kwaliteiten leiden elk aspect van ons bedrijf, van onderzoek tot productie, de verpakkingen en het onderhouden van relaties met onze klanten en consumenten.

 

logo_comfort_zone